Založ si blog

Cesta až k tejto chvíli

Po vysokej škole sa mi naštastie život začal otáčať tým správnym smerom. Myslím tým konkrétne, že som sa pomaly otváral veciam aj mimo môj vtedajší zorný uhol – meditácia, čínska medicína, esenciálne oleje, proces orientovaná práca či rôzne druhy vedomejšieho pohybu. Viedlo ma to hlbšie do života a krok po kroku som zisťoval, čo vlastne tvorí to moje vnímanie reality. Ako si ju vytváram a ako to môžem ovplyviť – zdravo, aby to bolo so mnou aj s okolím v súlade. Lebo ego, či naše premýšlanie si dokáže vymyslieť rôzne vychytávky, ale používať tie nástroje tak, aby boli v súlade s mojou dušou a telom je už troška iný stupeň umenia.
Doteraz sa učím skôr cibriť svoju intuíciu a snažím sa nájsť balans v tom milióne životných polarít.
Obrovský základ mi dala Meditačná škola, na ktorú som vtedy narazil. Aj teraz ma zalieva vďačnosť keď si spomeniem koľko neskutočne prospešných a hlbokých vhľadov som si pri nej uvedomil. Po rokoch mi z toho už veľa príde ako prirodzená súčasť môjho sveta. Až zabúdam, že ostatní ľudia o tom veľa nevedia. Preto som sa rozhodol vytvoriť tento môj projekt, cez ktorý pomaly zdieľam, to čo viem a považujem za naozaj hodnotné. To čo mi naozaj mení kvalitu života a vnímania k lepšiemu. Je to celé obrovský balík čo sa v nás môže diať a verím, že keď sa v tom budeme spoločne vzdelávať a budeme sa potom v sebe lepšie vyznať, až potom sa môže celá spoločnosť posunúť o kročik k tomu slávnemu vnútornému mieru. Každý k tomu môže prispieť.
Keby som mohol vypychnúť jednu vec, ktorú by som si želal, tak by to bolo, aby sa ľudia o seba začali naozaj zaujímať do hĺbky a do detailu. A hlavne mali voči tomu trošku menej strachu, čo prichádza s lepším vzdelaním, ale hlavne so zakorenením vedomia v tele tj. mimo ega. Pretože hlavný strach v týchto veciach produkuje hlavne naše ego.
Takže meditácia, ak je uchopená správne tak zaisťuje oveľa menej strachu, väčšiu otvorenosť a hravosť voči sebe a vonkaješiemu svetu. Je to cesta, ktorá je niekedy náročná, ale prináša exotické ovocie. A to nikde inde nebudete môcť ochutnať.

Zimný oddych na 1000 rôznych spôsobov

25.11.2020

Až teraz začína obdobie, keď si môžeme darovať dovolenku na 1000 rôznych spôsobov. V kultúre máme síce zaužívané, že na dovolenku sa predsa chodí cez leto. Dávame si oddych, keď energia prírody je v najväčšom rozkvete a aktivite. Je príjemné to obdobie využiť na spoznávanie nových teritorií, zážitkov a rozšíriť si obzory. Od hlbokého oddychu to má veľa krát [...]

Tučko na dovolenke v Grécku

25.07.2020

Fotka jednoznačne potvrdzuje, že protiklady sa priťahujú. Spomienka z dovolenky z Grécka, môj prvý kontakt s niečím zakázaným. Chlapci ma zavolali preč od rodičov, nevedel som prečo. Na balkóne vysvitlo, že si idú tajne zapáliť cigaretu. Bol som zmätený ako na to reagovať, tak som utiekol a cestou sa ešte aj rozplakal. Pamätám si, že ma to hrozne sklamalo. Veď predsa to [...]

Na dedine, bez počítačov a sociálnych sietí

22.07.2020

Rád by som sa tento týždeň spojil so svojimi staršími obdobiami života. Sám som zvedavý, čo sa mi vyplaví. Spomienky, pocity a to všetko čo ma až doteraz tvorí. Naďabil som u našich na svoje staré fotky a je to veľmi zvláštny pocit. Momentálne žijem poväčšine v spojení s tým čo sa aktuálne deje, nevnímam príliš svoj vek ani minulosť. Zistil som ale, že je fajn [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

loon

Ako sa milovať do poslednej bunky v tele.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 23889x
Priemerná čítanosť článkov: 1706x

Autor blogu

Kategórie